2009. december 24., csütörtök

én vagyok én, te vagy te


Zolitól tegnap kaptam egy biciklit. Karácsonyra. Társaságban adta, ezért lepleznem kellett az érzéseimet. De nem nagyon tudtam. Egy levelet is mellékelt az ajándékhoz:

"Rajzolj egy embert! Látom, szépen rajzolsz. Rajzoltál neki 2 lábat. 2 kezet. 2 szemet. 2 fület. Mindenből kettőt rajzoltál. Nem egyet. Így tökéletes. Párban. A láb is csak párban lépkedhet tovább. Ha madarat rajzolnál, két szárnya lenne. Csak így tud a magasba repülni, egyre feljebb ívelni. És gondolj az ollóra. Nélküled olyan vagyok, mint az olló egyik fele. Vagy talán még szerencsétlenebb. Olyan, mint egy rossz bicikli. Használhatatlan. Nem lehet sem vágni, sem vágtatni vele. Ezért kell párba a lábad, a kezed, a szemed, a füled, hogy... (a folytatás meg a tied...)

[12:45:17 AM] ... sokat biciklizhessek veled." 
[12:45:44 AM] ... mindig Veled biciklizhessek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése