2010. január 10., vasárnap

negyedik biciklizés

A templomban pedig a következőket gondoltam: 
Gyónom a mindenható Istennek és nektek testvéreim, hogy sokszor és sokat vétkeztem: gondolattal, szóval, cselekedettel és mulasztással, mert minden reggel, délben, este, rosszul imádkoztam, és csak azért imádkoztam minden reggel, délben és este, hogy csak Zolival biciklizhessek, naponta többször szitkozódtam, amikor Zolit nem láthattam, vagy amikor nem volt velem, hazugságokra esküdtem, csak hogy velem legyen, minden eszközt felhasználtam, hogy csak én legyek neki, csak ő legyen nekem, a bűnre vezető utat szándékosan kerestem, szentmisére nem jártam, mert akkor is a Zolival bicikliztem, minden szentmise alatt csak bicikliztem. De hazudok, mert voltam templomban is, de akkor is csak a Zoli járt az eszemben, semmi másra nem tudtam gondolni, csak a Zolira, a Török Zolira meg a biciklizéseinkre; szent dolgokkal tréfálkoztam, templomban rossz voltam, ott sem az Istent imádtam, hanem a Zolit, a férjemnek is hazudtam, nem engedelmeskedtem, nem segítettem, feleseltem, mert nem engedte, hogy a Zolival legyek, megszöktem, hozzá szöktem, mindenkit kijátszottam, veszekedtem, csúfolódtam, Zolit is a bűnre csábítottam, mert azt akartam, hogy velem malackodjon, mert azt akartam, hogy a fülembe is malacságokat suttogjon, mert azt akartam, hogy a csúnyámba nyúljon, és közben semmire sem vigyáztam, az egészségemre sem, csak a Zolit akartam szemérmetlenül, csak őt néztem szemérmetlenül, csak a Zoliról beszéltem szemérmetlenül, csak a Zolival játszottam szemérmetlenül; és loptam miatta, csaltam miatta, kárt okoztam miatta, másokat megloptam miatta, minden kötelességem csak a Zoli volt, a Török Zoli, semmi másra nem figyeltem, és hazudtam, és hazudtam, és hazudtam, és paráználkodtam, és paráználkodtam, és paráználkodtam, és sokszor paráználkodtam, és mindig önző voltam, mert folyamatosan azt akartam, hogy a Zoli csak az enyém legyen, csak az enyém, mindig, folyamatosan, állandóan, reggeltől reggelig, estétől estéig, és telhetetlen voltam, irigy voltam, és csak a Zolit akartam. De azért teljes szívemből bánom minden bűnömet, és ígérem, hogy csak a jóra törekszem.  
A jó meg a Török Zoli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése